-

Friday, September 14, 2012

Fotolista dag 7 - Favoritfotoplats

Jag har nog 3 favorit fotoplatser tror jag. Jag skriver en liten text om varje plats och lägger upp ett par bilder!

Vi börjar med nummer 1: Om man går nästan ända ner till havet, kan man hitta en liten söt stig som leder till denna platsen. Det finns en liten bro gjord av två plankor över en bäck som rinner ut i havet. Det växer massor av murgröna överallt. Det är så himmla mysigt. 




Plats nummer 2 ligger cirka 5 minuter ifrån mitt hus, och jag har lagt upp mycket bilder därifrån på sistone. Det är precis lika fint som stället innan, djupt in i skogen, fast det är mer barrskog. Mossa. Blåbärsris. 




Och sist, plats nummer 3. Kyrkogården. Jag gillar att ta fina bilder där på dagen, fast allra mest lite smått skrämmande bilder på kvällen, och då helst på halloween såklart.




No comments:

Post a Comment