-

Tuesday, September 4, 2012

Fotolista dag 2 - Favoriter bland mina egna bilder

Detta är så himmla svårt, har fotat så länge och har massa favoritbilder, men svårt att hitta alla! Detta är ett par ganska gammla bilder jag gillar iallafall.

Denna är tagen på en kyrkogård i Nybro. Om ni följt bloggen ett tag så vet ni nog att jag älskar kyrkogårdar.

Snötäckt skog.

Hanna & Amanda springer i skogen. Så fint.

Min favoritplats att fota/läsa/bara vara på. 

Vacker solnedgång. Gick igenom buskar och snår osv. för att kunna ta denna bilden.

Från skördefesten i förra året. Eketorpsborg. Magiskt.

Amanda i en av mina favoritskogar i Smedby, såå vackert ljus.

Tagen på samma ställe, Hanna dansar lite.

Hanna vid havet. Intressanta färger jag fick till i photoshop.

Amanda i ett övergivet hus på vintern. 

Denna är verkligen en av mina favoritbilder, ganska gammal är den, Amanda på en kyrkogård med en döskalle på halloween. 

No comments:

Post a Comment