-

Sunday, September 9, 2012

Fotolista dag 5 - Personer jag skulle vilja fota

Åh, vad svårt. Det finns verkligen jättemånga. Jag kan ju inte visa bilder på alla då jag inte vill stjäla bilder från bloggar hit och dit. Men jag det jag älskar mest är väl ungefär, långt brunt trassligt/lockigt hår, lite fränkar, ljus hy, osminkat. Fast jag gillar att fota dom flesta. 

En vacker person som jag gärna skulle fota är My, hennes blogg är http://lillamysblogg.blogspot.se, och hon ser ut ungefär såhär:

Fast jag är ganska så nöjd med att fota min fina vän Amanda då och då faktiskt! 

2 comments:

  1. glad jag blir. alltså jätteglad. men hur som helst, jag är sminkad nästan jämt så du skulle blivit arg på mig och tvingat mig att tvätta av det. pussar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vad bra! <3 äsch, det skulle inte gjort nåt! pusss söt.

      Delete