-

Tuesday, October 5, 2010

Lista stulen av Amanda.


Hur ser din drömpojkvän ut? Två ord. Nick Cave. Har du fått en kyss den närmaste veckan? Näedu. Hur lång är du?Har icke mätt mig på länge, men ca 161 tror jag. Vilken är den senaste film du sätt? Orphan. När såg du senast din mamma? Kanske 30 min sen. Vilken är din favoritplats? Mitt rum. Hur stor är din säng? Stor. Jag behöver mycket plats. Vad sover du i? T-shirt eller underkläder. Tycker du om kina mat? Ja, det är mumsigt.! Vad är romantiskt enligt dig?Ehmm. Att skriva en låt om någon kanske. Kan du prata några andra språk än svenska? Engelska. Sen kan jag ju läsa norska och danska. Och prata pyyyyyttelite franska. Vad spenderar du helst pengar på? Senast ha jag mest spenderat pengar på saker till mitt rum. Vill du har barn i framtiden? Ett adopterat i så fall.*Håller med Amanda* Vad skall du göra imorgon? Fotafotafota. Dansar du i bilen? All the time. Vem är den roligaste människan du känner? Jadu, allihop är väl riktigt roliga, på sitt sätt. Gillar du någon just nu? Nja. Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? Det är olika. Ditt favorit sällskapsspel? Kommer inte exakt ihåg vad det heter, vi kallar det diamanten.. Skulle du själv säga att du är lycklig? Nej. Vilken är din favorit glass? Twister, helt klart. *Håller med Amanda igen* Tycker du om att mysa/kela?Jag vill svara ja, men, njaa. Beror på. Är du en beroende människa? Ja.. Dina favorit svordomar? Fuck är ganska välanvänt..Vad har du ätit idag? Korv och pommes. Det ända vi pallade laga idag. Saknar du något för tillfället? Någon..eller nä, några. Vad skall du göra i helgen? Vet inte. Helst skulle jag vilja leka med folket. Vilken är din sämsta egenskap? Massor. Hur imponerar man på dig? Man skriver underbara låtar, dansar omkring sexigt på scenen och odlar mustasch. Och vad har du för ring signal? I had a dream, Joe- Nick cave&tbs. Sover du helst ensam eller med någon? Ensam. Jag rör på mig mycket, rullar omkring, och tar helst upp hela sängen själv. Vad fick dig att ordentligt skratta senast? En gullig video som iJustine la ut på en söt hund. Vad skall du göra efter att ha svarat på dessa frågor? Kolla vad som händer på tumblr.

No comments:

Post a Comment