-

Sunday, November 14, 2010

Lista.

Två små vänner hade gjort denna listan, så jag gör den väl med dååå.


Vem är din närmsta tjejkompis? Hmm, Amanda, Hanna & Johanna tror jag. Vem är din närmsta killkompis? Ingen. Inte "irl" iallafall. Jag passar inte bra ihop med det motsatta könet. Vad har du för planer efter skolan? Överleva. Vilken är din favoritlåt? Just nu, Anthracite med Mick Harvey och Sabrina med Einstruzende Neubauten. Kaffe eller te? Kaffe. Hur var din sommar? Trevlig. En utav dina favoritbloggar: http://maryvrobinson.blogspot.com/. Vart vill du helst resa? Vet inte. Jag har alltid på något sätt dragits till ställen med sand, kaktusar och sånt. Vet inte varför, hatar ju när det är sådär jätte varmt. Vilket stjärntecken är du? Oxe. Hur många har du haft sex med? Noll. Vad längtar du efter? Hmm. Jul. Vad har du på dig? Underkläder och t-shirt. Är du singel? Förutom min fru så är jag singel. *Snor Hanna's svar* Blir du lätt kär? Ja, men inte på riktigt. Vill du någongång ha barn? Adopterat isåfall. Är du tatuerad? Inte än. Är du piercad? Öronen, läppen. Vilken dag är det? Söndag. Vem fick du sms av senast och vad stod det? Orkar inte hämta mobilen. Vad lyssnar du på nu då? Nick Cave's fina röst. Är du homo- eller bisexuell: Pansexuell snarare. Men vem orkar bry sig? Tre saker som irriterar dig? Mig själv. Allt. Inget. Har du någon gång testat narkotika och isåfall vad? Nej. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa halvt ihjäl mig. Kan man vara vän med sitt ex? Det har inte direkt funkat för mig, men jag antar det. Berätta om ditt senaste utbrott: Ehmm.. vet inte.

No comments:

Post a Comment