-

Sunday, August 29, 2010

dotdot

stal en trevlig lista av amanda.

CURRENT OBSESSION: behöver jag säga det? ...nick cave. WHAT ARE YOU WEARING TODAY? svarta jeans, sönderklippt misfits tröja och någon slags väst sak med luva. WHAT WOULD YOU LIKE TO LEARN TO DO? sjunga. TODAY'S DINNER: pizza,ftw. LAST THING YOU BOUGHT: hmm.. godis till mina kissar! haha. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW? mr.clarinet av the birthday party. FAVORITE WEATHER: jadu.. ungefär som det vart idag. molnigt+lite sol+lite regn och inte för varmt eller för kallt. MOST CHALLENGING GOAL RIGHT NOW: En jävla massa. IF YOU COULD HAVE A HOUSE TOTALLY PAID FOR, FULLY FURNISHED ANYWHERE IN THE WORLD, WHERE WOULD YOU LIKE IT TO BE? ingen aning. tycker om att bo precis här. hus med fin inredning och vacker utsikt skulle jag nog trivas i ett tag, men sen länga hem. FAVORITE VACATION SPOT: Hmm. Kommer inte ihåg vad det heter. WHAT WOULD YOU LIKE TO HAVE IN YOUR HANDS RIGHT NOW? svaret på fråga ett. och en hög med pengar. WHAT WOULD YOU LIKE TO GET RID OF? jadu.. allt skit som pågår i min hjärna. LANGUAGE YOU WANT TO LEARN: tyska. WHAT DID YOU DREAM OF LAST NIGHT? kommer inte ihåg.. ONE THING THAT YOU WOULD SNITCH OUT OF SOMEONE'S CLOSET WITH NO REGRETS? no idea. DREAM JOB: jadu... jag vet inte riktigt vad det heter. och jag orkar inte förklara. det låter en aning löjligt kanske. PERSONAL ASPIRATIONS ATM: att överleva?

No comments:

Post a Comment